WYZWANIE:
W dobie spadających zasięgów organicznych rozpocząć generowanie zysków przy pomocy reklam w mediach społecznościowych
USŁUGA:
Performance marketing
KLIENT:
REGION:
Polska, UK, USA
NARZĘDZIA:
Korzystając z możliwości oferowanych przez Facebook i Instagram połączyliśmy personalizowane przekazy z mikrotargetowaniem. Dzięki temu rozdrobniliśmy naszą grupę docelową na mniejsze segmenty, docierając do nich z bardzo precyzyjnym, dopasowanym komunikatem.
STRATEGIA:
Wykorzystaliśmy optymalizację reach, traffic i conversions w zależności od etapu lejka sprzedażowego, na którym byli odbiorcy reklam. Każda grupa i każda optymalizacja charakteryzowała się spersonalizowanym przekazem. Dodatkowo uwzględniliśmy podział na osoby nowe oraz znające markę. Dzięki podjętym analizom person i grup docelowych byliśmy w stanie skutecznie targetować reklamy, zarządzać budżetem i pozyskać nowych klientów.
54%
niższe koszty leada
165000
leadów w ciągu dwóch lat
EFEKTY:
165 000+ leadów w ciągu dwóch lat współpracy oraz zmniejszenie początkowego kosztu za lead o 54%.
WNIOSKI:
Dzięki połączeniu skutecznych metod optymalizacji i spersonalizowanych komunikatów zmniejszyliśmy koszt leada. Pozyskaliśmy leady o wysokiej jakości, co przyczyniło się do realizacji celu generowania zysków przy pomocy mediów społecznościowych.