temp-02
WYZWANIE:

Zbudować chęć zakupową okresowych produktów promocji oraz aktywacji dla znanej sieci kawiarni

USŁUGA:

 
Paid Social

 

KLIENT:

 
Starbucks

 

REGION:

 
CEE

NARZĘDZIA:

 

Na Facebooku oraz Instagramie zdefiniowaliśmy 6 niepokrywających się grup docelowych odpowiadających profilowi klienta SBX. Każdy kolejny poziom grupy oznaczał mniejszą świadomość kawiarni oraz zwyczaju korzystania z kawiarni ale wciąż pozostawał w związku zainteresowań kawy.
STRATEGIA:

 

Wykorzystując strategię reach nad frequency. Każdej z grup wyświetlaliśmy komunikaty dopasowane do poziomu ich świadomości i zachęcaliśmy ich albo do skorzystania z nowego produktu w ramach lojalizacji, albo do wizyty w kawiarni jeśli wciąż nie byli do tego przekonani

EFEKTY:

 

W ciągu 12 miesięcy trwania kampanii

 

Polska: 2,5 mln zasięgu, średnio 15 kontaktów
Niemcy: 7,5 mln zasięgu, średnio 9 kontaktów
Czechy: 0.8 mln zasięgu, średnio 14 kontaktów
Rumunia: 1,4 mln zasięgu, średnio 15 kontaktów
Węgry: 1 mln zasięgu, średnio 16 kontaktów

WNIOSKI:

 

Dzięki wykorzystaniu strategii zminimalizowaliśmy koszty docierania do grupy docelowej a rezygnując ze sztucznego generowania zaangażowania pod postami, określiliśmy wypracowaliśmy realnie powiązania miedzy segmentami grup docelowych a prouktami/usługami oferowanymi przez SBX oraz obiektywnie oceniliśmy popularność tworzonych przez agencję linii kreatywnych.
Michał Wełna
MICHAŁ WEŁNA
Media Ogarniacz | Founder

+48 575 440 074

welna@dmczarnaowca.pl


Napisz do mnie