grzesiak2
WYZWANIE:

W dobie spadających zasięgów organicznych rozpocząć generowanie zysków przy pomocy reklam w mediach społecznościowych

USŁUGA:

Performance marketing

 

KLIENT:

Mateusz Grzesiak

 

REGION:

Polska, UK, USA

NARZĘDZIA:

 

Korzystając z możliwości oferowanych przez Facebook i Instagram połączyliśmy personalizowane przekazy z mikrotargetowaniem. Dzięki temu rozdrobniliśmy naszą grupę docelową na mniejsze segmenty, docierając do nich z bardzo precyzyjnym, dopasowanym komunikatem.
STRATEGIA:

 

Wykorzystaliśmy optymalizację reach, traffic i conversions w zależności od etapu lejka sprzedażowego, na którym byli odbiorcy reklam. Każda grupa i każda optymalizacja charakteryzowała się spersonalizowanym przekazem. Dodatkowo uwzględniliśmy podział na osoby nowe oraz znające markę. Dzięki podjętym analizom person i grup docelowych byliśmy w stanie skutecznie targetować reklamy, zarządzać budżetem i pozyskać nowych klientów.

54%

niższe koszty leada

165000

leadów w ciągu dwóch lat

EFEKTY:

 

165 000+ leadów w ciągu dwóch lat współpracy oraz zmniejszenie początkowego kosztu za lead o 54%.

WNIOSKI:

 

Dzięki połączeniu skutecznych metod optymalizacji i spersonalizowanych komunikatów zmniejszyliśmy koszt leada. Pozyskaliśmy leady o wysokiej jakości, co przyczyniło się do realizacji celu generowania zysków przy pomocy mediów społecznościowych.
Michał Wełna
MICHAŁ WEŁNA
Media Ogarniacz | Founder

+48 575 440 074

welna@dmczarnaowca.pl


Napisz do mnie